2016 NR. 3 HEADER

maandag 10 oktober 2011

Activiteitenbeurs "Merkwaardig"

Afgelopen zaterdag ben ik naar de activiteitenbeurs van "Merkwaardig" geweest. Het was weer genieten van elkaars werk, de winkeltjes die er waren, het bijpraten en nieuwe medeborduursters ontmoeten. Kijk maar even mee naar dit fotoverslagje.

Last saturday I attended the annual meeting of "Merkwaardig", the dutch sampler association. We enjoyed each other's work, the shops, talking with other cross stitch addicts and to meet new people. Take a look at these pictures.


Twee weten meer dan één/ Helping each other




Merklap der Nederlanden
Map of The Netherlands

De één nog mooier dan de ander.
Little treasures

Nelly Dubbeld, voor mij een echte naaldkustenares
Nelly Dubbeld, I thinks she's a real needlework artist

Show and tell



Detail van Nelly's merklap
Detail of Nelly's  Sampler

Prachtige kleuren
Lovely colours

Mooie open randjes


Wat is dit toch mooi.
Isn't it beautiful?

Details






En nog zo'n mooie van Nelly
And another of Nelly


Gedeeltes uit een gezamenlijk project van de leden
 in 2008 ter ere van het 20-jarig bestaan.
Parts from a joint project in 2008 for the 20-year anniversary








16 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je een geweldige dag hebt gehad. Koester dit maar en probeer te gaan zo lang je kunt.
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke, ik ben zaterdag ook geweest in Nijkerk. Ik ben volger van je blog die ik erg mooi vind. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liliane, wil je even kontakt met mij opnemen via de e-mail link op mijn blog? Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie,een heel mooie reportage.Is Marike ook te zien op de foto's.Chique!!!M.H.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat zit ik te genieten van de foto's.., wat een geduldwerk allemaal. Fijn dat ik even kon meekijken via je foto's..

    groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een feest zulke mooie borduurwerktechnieken te zien!
    Dank dat je ons laat meegenieten!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt een prachtige dag gehad zie ik wel.
    Wat leuk om zo van de borduurwerken te genieten.
    Die schellekoorden zijn ook zo mooi.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dingen laat je zien. Het zal vast erg leuk zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige dingen mogen bewonderen! Dat opengewerkte borduurwerk vind ik heel erg mooi... dat zou ik ook nog wel eens willen proberen!
    Leuk dat je ons op deze manier toch een stukje van de beurs hebt laten zien.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi borduurwerk laat je zien, zelf ben ik lid geweest en ergens op de jubileumlap moet nog een borduurtje van mij staan! Leuk om nog eens mee te genieten via jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad het was een zeer geslaagde dag. Helaas tijd te kort om al het moois goed te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt borduurwerken gezien die ik gemist hebt. Maar het was ook zo druk! Mijn plaatjes komen binnenkort op de merkwaardig-site en in het tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat mooi,ik ben niet geweest maar zo heb ik toch kunnen meegenieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je ons even laat meegenieten! En Nellie Dubbeld,wat leuk,ik ben ook getrouwd met een Dubbeld...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk al die fotoos, ook ik ging altijd. Nu ik in Dubai woon, komt er niets meer van. Mis het heel erg, ook de kroketjes en het lekker aankopen doen in de stands. Maar ik heb genoten van je fotoos.

    BeantwoordenVerwijderen