2016 NR. 3 HEADER

zondag 23 oktober 2011

Automne

Zoals elke zondagochtend keek ik vanochtend bij Broderienet wat het gratis patroontje van de week is. Voor deze week is dat "Automne" oftewel "herfst". 7,8 x 7,8 cm op 14-draads linnen. Lief hoor met die kleine mandjes. Gaat op het stapeltje met borduurtjes die echt toch echt wil gaan maken. Jullie veel borduurplezier!

As every sundaymorning I looked this morning at Broderienet to see what is the freebie of the week. This week it is "Automne" which means "autumn"  in french. It measures 7.8 x 7.8 cm when it is stitched on 35 count linen. So sweet these little baskets. Have fun!




3 opmerkingen:

  1. Wat een lief borduurtje weer. Ga je deze ook maken?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke,
    Wat een prachtig plaatje is dit ook weer. Lijkt me heel mooi om te maken.
    Ik wens je een heel fijne zondag toe,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer een hele mooie, ik hou van die kleine borduurseltjes. Mijn kerstpatroontje van je vorige post is bijna af, namiddag nog eventjes afwerken :))
    fijne zondag verder van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen