2016 NR. 3 HEADER

donderdag 22 maart 2012

Bedeltjes

Voor Atelier Steekjes & Kruisjes hebben we een serie mooie bedeltjes ingekocht. We hebben vijf bedeltjes uitgezocht die ook heel geschikt zijn voor Pasen en deze vijf zijn nu al te koop, want over ruim veertien dagen is het Pasen en er kan nog niet via de webshop besteld worden. Vanaf 29 maart zijn ze ook in ons winkeltje te koop. Dit setje kun je bestellen door een email te sturen via deze link klik hier (dus niet via het reactieformulier) en je bestelling door te geven. Vergeet niet  je adres te vermelden zodat we de bedeltjes naar je toe kunnen sturen. Na ontvangst van je bestelling ontvang je per mail een bevestiging met ons rekeningnummer waarnaar je de betaling kunt over maken. Na ontvangst hiervan sturen we de bedeltjes zo snel mogelijk naar je toe. De prijs van de vijf bedeltjes is 7,50 euro inclusief verzendkosten.




















7 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke bedeltjes, mijn bestelling is al geplaatst!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes Marijke!
    Nou,mijn bestelling komt er ook aan hoor...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschoon, ik heb jullie al een mailtje gestuurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo ik wilde jullie heel veel succes wensen ben benieuwd hoe de opening gisteren is geweest . het ligt voor mij een beetje uit de route maar van de zomer kom ik zekers eens langs .

    succes christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je bedeltjes echt schatjes!!Helaas kan ik niet via de link een mailtje sturen,dus ik wilde vragen of je mij een mailtje wil sturen,ik zou graag de bedeltjes van je kopen.
    Mijn email is esther_ingrid@live.nl
    groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen