2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 20 april 2012

Spring

Op 5 april liet ik jullie al een klein stukje van dit borduurwerkje zien. Ik wist toen nog niet wat ik er van zou gaan maken, maar laat ik nu een perfect bijpassend lijstje vinden! Dus vanochtend aan de slag gegaan en nu heb ik er weer een mooi ingelijst borduurwerkje bij. De rest van de week heb ik ook niet stil gezeten en nog het e.e.a gedaan. Het was eind van de middag al te donker om er nog mooie foto's van te kunnen maken dus dat ga ik nu morgen doen. Nog eventjes geduld!


On April 5, I showed you a small piece of this embroidery. I did not know then what I was going to make, but I found a perfect matching frame! So this morning I started working on it and now I have beautiful framed  mini sampler. The rest of the week I have been busy with some other projects.  It was late this afternoon already too dark to make pictures so I will do that tomorrow. Be patient!








24 opmerkingen:

  1. So cute! The sampler and the frame to are really sweet.Love the colours too!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief borduurtje in een schattig lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk borduur en wat is het geheel mooi van kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi lijstje en een lief borduurtje!!
    maar als ik zo naar buiten kijk: had je niet beter: 'autumn' kunnen borduren.........:(
    laten we hopen dat we weer eens warme zon krijgen!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke dat is ook weer een leuk idee zo te zien een oud foto lijstje opgepimpt en dan zo,n lief borduurtje er in.
    Helemaal voorjaar.
    Ik ben benieuwd hoe ver jullie zijn met webshop.
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a nice job!
    I really like, including the frame you've set!

    happy weekend!

    hugs from Spain

    eljardindemiduende ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat schattig en lief,
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marijke

    Wat een mooi borduurtje, en het lijstje is ook erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig samen met dit lijstje. Ik hou ervan.

    Gr José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig lijstje en wat een lief borduurtje! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bijzondermooi lenteborduurtje is het geworden en de lijst is er gewoon voor gemaakt, lijkt het...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    en ik duim voor wat zon...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief schilderijtje heb je gemaakt. Zou heel mooi bij mij hangen hahaha.... Heb heel lang konijntjes gespaard.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi lijstje,kon er voor gemaakt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat schattig!! Echt, om helemaal verliefd op te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief en prachtige kleurcombinatie!
    Groet, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lijstje maakt dit prachtige werkje helemaal af!
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, leuk, super leuk!!
    Zowel de figuurtjes, kleurtjes als het lijstje.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi geheel en als je er naar kijkt voel je de lente.

    Groetjes van Marion

    http://marionskruissteekjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat super leuk zo'n lijstje!!!

    gr Elisa(beth)
    http://kostelijkleven.com

    BeantwoordenVerwijderen