2016 NR. 3 HEADER

zondag 20 oktober 2013

Terug

In mijn vorige blogje schreef ik over het verdwenen voorbeeldkussentje. Wat lag er afgelopen zaterdag in de brievenbus? Het kussentje met een lieve brief er bij waarin e.e.a. werd uitgelegd, maar waarvan ik de inhoud voor mezelf houd. Wat zijn we blij dat het kussentje weer op zijn plekje in de winkel hangt! Lieve mevrouw, hartelijk dank voor het terugsturen!

Ik kreeg een mailtje waarin iemand zich afvroeg waarom ik het verhaal van het verdwenen kussentje op mijn blog had gezet en ook dat kan ik me indenken. Wij waren erg teleurgesteld over het missen van het kussentje en natuurlijk is het niet leuk om zo'n stukje te schrijven maar op mijn blog schrijf ik over het wel en wee van mijzelf  en van Steekjes & Kruisjes en heel soms is het even niet zo leuk, ook dat hoort er bij.  Het is overigens nooit mijn bedoeling geweest om "Merkwaardig" in een negatief  daglicht te zetten, ik ben al jarenlang met veel plezier lid en de vereniging kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het gedrag van haar leden. Wat mij betreft is er nu genoeg over gesproken, zand er over en we gaan gewoon weer verder met borduren en handwerken en het vertellen daarover.



Weer terug op zijn plekje!
 
 
  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Marijke

12 opmerkingen:

  1. Eind goed al goed.

    Gr Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder dat deze mevrouw het kussentje toch heeft terug gestuurd! Dat vraagt wel heel veel moed....
    Helaas worden we allemaal door schade en schande wijs en is het helaas noodzakelijk om alles "aan de ketting" te leggen. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat je het recht hebt over deze nare dingen te schrijven hoor, het is jou blog met jou belevenissen en zoiets is een nare beleving!!
    En zoals je ziet soms komen spullen dan toch nog wel eens terug
    dus het had nog effect ook,helemaal geweldig!!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely lovely!
    Have a great week.
    mimma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He jakkie, nou ja ik hoop dat ze een goede reden heeft gehad. Gelukkig terug is terug..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marijke, ik vind dat je volste recht hebt om deze dingen opschrijven. Dit had niets met merkwaardig te maken. Ik zet mijn tas ook vaak bij onbekende mensen neer wanneer ik eten ga halen. Dat vertrouwen is hier mee echt niet mee beschadigd. Gelukkig is het kussentje weer terecht waar die hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het eigenlijk helemaal niet gek dat je het verhaal op je blog vertelde. Daardoor is het kussentje uiteindelijk ook terug op z´n plek.
    Heel lief dat de mevrouw het kussentje terugstuurde. En dan ook nog niet anoniem, maar dat ze de moeite nam om het uit te leggen.
    Fijn dat er toch nog zo´n mensen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig weer terecht en iedereen tevreden :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben blij dat je het kussentje weer terug hebt. Je hebt groot gelijk erover te schrijven in je blog,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely Christmas ornament!

    Hugs,
    Tatyana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben blij dat alles weer goed gekomen is.
    Liefs en tot gauw
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen