2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 4 april 2015

Bloemetjes

Eergisteren kwam mijn vriendin Wilma een paascadeautje voor mij brengen. Echte voorjaarsbloemen en een nestje met eitjes in zes kleine glaasje die in een metalen rekje staan. Zo schattig! Het rekje vond ze bij de kringloop en de glaasjes heeft ze zelf opgemaakt. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik er heel blij mee ben!
 

 
Het beschilderde ei kreeg ik twee jaar geleden van Wilma.
 Het uiltje heeft ze zelf geschilderd.
 
 ♥ ♥ ♥ ♥ 
  
 
 Ze had haar laatste borduurwerkje meegenomen om te laten zien. Wat heb ik toch een creatieve vriendin!
 
Het patroontje komt uit het boekje "Le Monde de Beatrix Potter".
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 
Daarna hebben we gezellig thee gedronken bij Gonnie thuis. Zij had haar huis al helemaal "paasklaar" en ik kon het niet laten om een paar foto's te maken, kunnen jullie even meekijken!
 
 
De kransjes vlocht ze zelf van buxus uit haar tuin.
 
 
Simpele decoraties zijn eigenlijk het mooist.
 
 
Wat zijn de dames toch handig met wat groen uit de tuin.
Helaas geldt dat niet voor mij!

 ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 
Gisteravond dit kussentje nog afgemaakt. Dit zijn toch ook wel mijn favoriete kleuren, naast rood en blauw. In huis hebben wij ook veel van dit soort tinten dus het past er mooi bij.
 
 
 Het band is van Vaupel & Heilenbeck, afgewerkt met een gaatjesrandje aan de zijkanten. Daar kun je heel mooi smal lint door heen trekken zoals bij dit kussentje is gedaan. Onder de transfer een borduurtje, dat gewoon een gedeelte van een randje is.
 

 
Lief konijntje!
 
Al het materiaal komt van www.ateliersteekjesenkruisjes.nl
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 
Fijne paasdagen!
 
Gonnie & Marijke
 
♥ ♥  

7 opmerkingen:

  1. Frohe Ostern!!!
    Liebe Grüße: Palkó

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig cadeau, het huis van Gonny ziet er geweldig uit. Ze maakt geweldig mooie decoraties, om jaloers op te zijn!!!
    Jullie ook heel gezellige Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles even mooi en smaakvol. Ik zeg maar zo, ieder zijn kwaliteiten! Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie paasdecoraties zijn dit-het maakt je huis zo gezellig.
    Fijne Paasdagen
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bravo Marijke c'est très beau,
    bonnes fêtes de Pâques

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Paas geschenk fijne Paas zondag Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Preciososss regalos de Pascuaaa , besosss

    BeantwoordenVerwijderen