2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 11 februari 2017

Schaapje

Hoewel het hier buiten aardig wit is, begint het bij mij binnen al een beetje voorjaar te worden. Potten en potjes zijn gevuld met blauwe en witte druifjes. Daar word ik blij van!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ook had ik helemaal zin in een lenteborduurtje en daarom maakte ik een kussentje met dit lieve schaapje. Het is een oud filetwerk patroontje, dit schaapje op wieltjes. Met voorjaarsmotiefjes erbij werd het een echt lentekussentje.


Ik heb er een compleet pakketje van gemaakt dat je kunt vinden in de webwinkel. Daar staan trouwens nog meer nieuwe artikelen!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Fijne zondag allemaal!

Marijke

1 opmerking:

  1. Schattig! Het doet me denken aan een illustratie van Rie Cramer, een klein meisje met een poppenwagen trekt een speelgoed schaap op wieltjes.

    BeantwoordenVerwijderen