2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 16 september 2017

Herfst

De bladeren beginnen al te kleuren, de herfst is in aantocht!

Natuurlijk hoop ik op nog een paar mooie nazomerdagen, maar toch hou ik van dit seizoen. Kaarsjes aan, lekker borduren 's avonds want buiten zitten gaat niet meer, speculaas, kacheltje aan, heerlijk!

Mijn eerste kerstborduurtje staat vanaf nu in de webwinkel.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Het is een compleet pakketje
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Alle nieuw kerststofjes zijn nu binnen en staan in de webwinkel.
Verkrijgbaar vanaf 25x55 cm. Handig voor kleine projectjes!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



Kom je al een beetje in de stemming? 

In de webwinkel kun je alles vinden onder "nieuw".



4 opmerkingen:

  1. ik kom zeker in de stemming, heel leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk borduurwerkje voor de Kerst maar vind het nog wel vroeg daarvoor.
    Gezellige avond
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uw borduurwerk is erg leuk en ik vind het heel erg leuk. Materialen zeer interessant. Regards

    BeantwoordenVerwijderen