2016 NR. 3 HEADER

zondag 24 december 2017

Joy to the World

Dit kussentje heb ik gemaakt tijdens mijn vakantie in de Elzas vorige week. Ik heb daar heerlijk kunnen borduren.


Het is gemaakt op 12-draads Minster linnen in de kleur natuur. Het patroon is een gratis patroon van La Comtesse  & Le Point de Croix. Ik heb er zelf een paar motiefjes aan toegevoegd.
Het borduurgaren komt uit mijn restjesbak. De rand heb ik afgewerkt met kleine rode kraaltjes. Afmeting  12.5 x 8.5 cm.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Marijke

10 opmerkingen:

  1. Such a lovely cushion. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor het laten zien, een beeldschoon patroontje.
    Hele fijne Feestdagen!
    groet, Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer zo'n lief werkje. Ik ben niet zo'n borduurder maar de stijl spreekt me heel erg aan. Ik krijg bijna zin om een borduurwerkje te beginnen :). groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg leuk geworden, die kraaltjes lijkt me een hoop werk, maar ze maken het wel af!
    Fijne feestdagen gewenst,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is moeilijk hoor Anja zo'n kralenrandje, maar je bent er inderdaad even mee bezig. Als je het ook een keer wil proberen, ik heb een tutorial op mijn blog staan. Kijk maar onder tutorials. Jij ook fijne feestdagen!

      Verwijderen